Μερικές ειδησούλες που έχουν σχέση με τα τρόφιμα και την διατροφή μας.
1) Κατά μισή ποσοστιαία μονάδα αύξησε το 2005 τον τζίρο της η εγχώρια αγορά εστίασης μέσω οργανωμένων αλυσίδων. Κατά την ICAP το διάστημα 1999-2005 υπήρξε αύξηση 17,3%. "Η τάση που επικρατεί είναι η σταδιακή αντικατάσταση των συνοικιακών καταστημάτων από σημεία πώλησης οργανωμένων αλυσίδων που διαθέτουν καλύτερη οργάνωση και αναγνωρισιμότητα μεταξύ των καταναλωτών.
Fast food 41.8%
Snack-cafe 25.9%
Πιτσαρίες 21,8%
Ψητοπωλεία-Ethnic 8,9%
Κρεπερί-Gelaterias 1.5%
Σχόλιο : Εάν τα συνοικιακά μαγαζιά δεν αντιληφθούν την "επίθεση" που θα δεχτούν από τις οργανωμένες αλυσίδες, και δεν επενδύσουν στην ποιότητα, την ασφάλεια και την προσωπική επαφή, τότε θεωρώ ότι σε πολύ λίγο χρονικό διάστημα θα μιλάμε για μια αγορά που θα εκλείψει.
2) Η μόδα που θα κυριαρχήσει στην αμερικάνικη βιομηχανία τροφίμων για τα επόμενα πέντε χρόνια αφορά σε πρώτες ύλες που συμμετέχουν στην παραγωγή τελικών προϊόντων συμβατών με τις οδηγίες υγιεινής διατροφής. Η διεθνής εταιρεία μελετών Mintel διαπίστωσε ότι το 70% των ενήλικων Αμερικανών προσπαθεί να καταναλώσει πιο υγιεινές τροφές, να χάσει βάρος και να βελτιώσει την ποιότητα ζωής.
Σχόλιο : Αφού στην παιδική ηλικία καταναλώνουν μετά μανίας απίστευτες ποσότητες burgers από τα McDonalds - και όχι μόνο - όταν ενηλικιωθούν κάνουν υγιεινή διατροφή. Αυτό όμως δεν είναι σύνδρομο μόνο των Αμερικάνων αλλά - δυστυχώς - και των κατοίκων μιας μικρής, πλην όμως εξαίσιας σε εδέσματα, χώρας. Λέγε με Ελλάδα.
1 σχόλιο:
Συμφωνώ. Μόνο που τέτοιες καταγραφές έχουμε από πολλά χρόνια. Ωστόσο, τι κάνουν οι γείτονες; Διατηρούν γενικά μπακάλικα ανοργάνωτα και με τη γνωστή βρωμιά των παραδοσιακών μπακάλικων. Μα η νοικοκυρά θέλει ένα καθαρό χώρο, έναν οργανωμένο χώρο. Κι όμως με λίγη εργονομία πολύ εύκολα μετατρέπονται σε μάρκετ.
Δημοσίευση σχολίου