07 Μαρτίου 2007

Θα τους αφήσουμε;

Αυτή η κυβέρνηση λες και βαρέθηκε να βρίσκεται στην εξουσία. Τρία χρόνια θεωρούν ότι είναι αρκετά. Ψάχνω να βρω τις περίφημες "μεταρρυθμίσεις" και παντού βλέπω μια από τα ίδια ή και χειρότερα. Μίλησαν για μείωση της ανεργίας στο 6,5%, είναι στο 8,8%. Μίλησαν για μείωση των κρατικών δαπανών, έχουμε αύξηση κατά 5,8%. Υποσχέθηκαν τη μείωση του αριθμού των υπουργείων, τελικά καταργήθηκαν μόνο οι "ολυμπιακοί" υφυπουργοί. Χώρια που ιδρύθηκαν Ειδικές Υπηρεσίες και Γενικές Διευθύνσεις. Μίλησαν για καταπολέμηση της διαφθοράς, κι εδώ γελάμε!! Θα καθιερωνόταν οικογενειακός γιατρός, αλλά ακόμη περιμένουν φαίνεται να αποφοιτήσουν από τις σχολές. Μίλησαν για μείωση του ΦΠΑ στα γεωργικά προϊόντα από 18% σε 8%. Στην πραγματικότητα είχαμε αύξηση στο 19%. Ο Καραμανλής δεσμεύτηκε προσωπικά ότι θα είναι παρών στις κοινοτικές μάχες για την ΚΑΠ. Δεν πήγε σε κανένα συμβούλιο υπουργών στις Βρυξέλλες. Και άλλα πολλά...

Ταυτόχρονα όλα όσα διατυμπανίζουν ως τις μεγάλες μεταρρυθμίσεις έχουν ως απώτερο στόχο τη νεολαία.
Αναθεώρηση του άρθρου 16 και νέος νόμος-πλαίσιο. Παρακολουθείται όλοι την αναταραχή που υπάρχει.
Βγήκε ο Αναλυτής και μίλησε για νέα όρια συνταξιοδότησης για τους νεοασφαλισμένους
.
Τώρα το Υπουργείο Άμυνας μελετάει την υποχρεωτική στράτευση στα 18. Μάλιστα ο Μεϊμαράκης είναι θετικά προσκείμενος. Δηλαδή πρώτα να μάθουν τα παιδιά να υπακούν σε εντολές, να υπακούν στον ανώτερο (ή τον αρχαιότερο), να μάθουν να τραγουδούν φιλοπατριωτικά τραγουδάκια, να τους ταράξουν στα καψόνια, να πυροβολήσουν και μετά η γνώση και παίδευση. Πρώτα η πειθαρχία, η αγγαρεία και η ισοπέδωση και μετά η κρίση, η γνώση η ελευθερία.

Ο Τεγόπουλος στην Ελευθεροτυπία το λέει πολύ καλά: "Στρατοκρατική νεοδημοκρατική ιεράρχηση των αξιών". Το θέμα τίθεται πλέον επί τάπητος. Κάποιοι θέλουν να ηγεμονεύσουν ιδεολογικά εις βάρος των δημοκρατικών αξιών. Θα τους αφήσουμε;

4 σχόλια:

Λάμπρος Τσουκνίδας είπε...

Η ιδεολογική ηγεμονία έχει χαθεί για την αριστερά (και ειδικά την ανανεωτική, εκσυγχρονιστική κλπ.) εδώ και χρόνια -και με δική της ευθύνη.
Μακάρι να εξαρτιόταν από μια απόφαση, λοιπόν, αν "θα τους αφήσουμε" ή όχι. Χρειάζεται πολύ περισσότερη δουλειά για να ξαναηγεμονεύσεις ιδεολογικά και πολιτικά -το πρώτο βήμα θα ήταν να αναγνωρίσεις την ανάγκη να ξαναδεις την πραγματικότητα.

ΤΑΣΟΣ είπε...

Aντώνη δεν έχει ευθύνη μόνο η κυβέρνηση έχει και αριθμός οπαδών της που τους διακρίνει εμπάθεια, πολιτικός φανατισμός και ιδιοτέλεια. Είναι πολιτικά απαιδαγώγητοι

ο δείμος του πολίτη είπε...

Προπσθαώ να γράψω τόσες φορές και δεν μου το παίρνει. Είναι τόσα αυτά που θέλουμνε να γράψουμε. Να θυμηθούμε το σκάνδαλο Τσιτουρίδη και τις κουμπαριές ή αυτές ποιυ τώρα ήρθαν στο φως από τον ίδιο υπουργό; Να θυμηθούμε το ξύλο και το κράτος που επιστρέφει; Κατηγορούσα το ΠΑΣΟΚ, αλλά αυτοί είναι χειρότεροι φρονώ. Να θυμηθούμε τους εξοπλισμούς ακι τα εκεί σκάνδαλα, όπως λες ή τα κινητά τηλέφωνα;

MICHALAKIS είπε...

Λάμπρο: Εάν το πρώτο βήμα είναι η αναγνώριση της ανάγκης επανάγνωσης της πραγματικότητας, το δεύτερο βήμα είναι η ανάλυσή της. Και το κύριο πρόβλημα για μένα είναι πια εργαλεία ανάλυσης θα χρησιμοποιηθούν. Εάν δλδ αναφερόμαστε στο "ορόσημο" της Οκτωβριανής Επανάστασης ή εαν καταφέρουμε να προτάξουμε ένα πραγματικό εναλλακτικό σχέδιο για την εξουσία. Αυτό βέβαια προϋποθέτει κάποια ηγεμονία των ιδεών. Κάτι που είναι ιδιαίτερα δύσκολο, όπως κι εσύ το αναφέρεις.

Τάσο: Εάν ήταν πολιτικά παιδαγωγημένοι τότε θα ήταν διαφορετική η πολιτική της κυβέρνησης; Νομίζω πως όχι. Αν και έχω μια αμφιβολία κατά πόσο είναι πολιτικά όντα (με την ευρεία έννοια του όρου) οι οπαδοί των άλλων κοινοβουλευτικών κομμάτων.

Δείμο: Το ξύλο παραμένει το ίδιο είτε είναι "δεξιό", είτε είναι "αριστερό". Δες πχ τη δράση της αστυνομίας στη Βραζιλία του Λούλα με αφορμή τις αντιαμερικανικές διαδηλώσεις. Το θέμα που ήθελα να αγγίξω με το ποστ ήταν περισσότερο η ιδεολογική ηγεμονία κάποιων αξιών όπως η ασφάλεια vs ελευθερία, επιλογή vs δικαίωμα στη γνώση, και κυρίως την αλλοπρόσαλλη θέση κομμάτων που βρίσκονται στη αντιπολίτευση και όταν γίνονται κυβέρνηση μειώνουν τις αξιώσεις τους.